|
Informatie |
|
- Account: Wat is mijn gebruikersnaam?
Uw gebruikersnaam is uw e-mail adres.
|
- Bereikbaarheid: Hoe is retrogeschenk.nl bereikbaar?
Retrogeschenk.nl is zowel telefonisch als via de e-mail bereikbaar. Telefonisch zie bedrijfsgegevens en via de e-mail www.info@retrogeschenk.nl dan proberen wij zo snel mogelijk uw vraag te beantwoorden.
|
- Bestelling: Hoe kan ik de status van mijn bestelling bekijken?
Nadat u bent ingelogd kunt u via uw account de status van uw bestelling bekijken.
|
- Bestelling: Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Ja, U kunt uw bestelling ook afhalen.
Nadat u in het afrekenscherm de keuze heeft gemaakt voor "Bestelling Afhalen (Na Afspraak)" dan nemen wij contact met u op om een afspraak te maken om uw bestelling af te halen.
|
- Bestelling: Wanneer moet ik mijn bestelling betalen?
Wanneer de bestelprocedure is afgerond, ontvang u een e-mail waarmee uw bestelling wordt bevestigd. Dit is tevens uw factuur.
Deze factuur dient u binnen 8 dagen te betalen op de door uw aangegeven manier.
-Heeft u voor "Voorruitbetaling d.m.v. Overschrijving" gekozen, dan kunt u het factuurbedrag voldoen door deze over te maken via uw bankrekening. De betalinggegevens staan vermeld op het factuur.
|
- Bestelling: Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Na ontvangst van het totale factuurbedrag streeft Retrogeschenk.nl ernaar om uw bestelling binnen 2 tot 3 werkdagen bij uw afteleveren via TNT.
|
- Verzenden: Door wie wordt mijn bestelling verzonden?
Uw bestelling wordt over het algemeen verzonden via TNT Post.
Echter behoudt Retrogeschenk.nl zich het recht om uw bestelling via een andere transporteur te verzenden.
|
- Verzenden: Hoeveel bedragen de verzendkosten?
Voor het verzenden van uw bestelling berekent Retrogeschenk.nl de volgende bedragen: Verzending binnen Nederland via TNT Post -TNT Post Pakket € 5,50 - boven de 35 euro is verzending Gratis.
|